Nog är man tillbaka alltid!

What a day!

Det va ingen jävla mjukstart
på Sverigelivet här precis.

Vad jag har gjort?

Mest handlat och stått
vid spisen och haft disken.

Man är väl fan multitasked!

Hur jävla lite vill man
ställa sej och röra i
grytorna då!!!

Och disken ska vi fan inte
tala om,så jävla värdo.

I en vecka har vi ju haft
städerska och hembiträde.

Bara fixat kaffet och hällt
upp juicen typ.

Och så ska man slängas
rakt in i helvetesgapet
nästan omgående man
sätter fötterna på svensk
(icke helt uppbränd)mark!

Ingen rast ingen ro.

Men jag har haft mina
älsklingsbarn här hela da´n.

Den sista stack för bara
en kvart sen.

Så jag passade på att fixa
fredagsmysmat oxå.

Med Tzatziki till.

Man vill ju fan inte sluta
med det goda bara för
man är hemma igen.


Middagstillbehör:Zucchini stekt i olivolja samt
RIKTIG grekisk tzatziki!


Till kvällsmat blev det ännu mer zucchini & tzatziki och
till detta smörstekta kantareller,potatisklyftor i ugn
och marinerad ugnsstekt ytterfilé.


Nu ska kvällsnjutas!


Kommentarer
Postat av: Prinsessan

åhh låter gudomligt gott!



Välkommen hem :-)

2010-07-23 @ 22:59:09
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Prinsessan:Mmmm jättesmaskens!

Och tack så mycket,känns ganska skönt iaf!

Kram!

2010-07-23 @ 23:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0