Mamma is coming home!(soon)

Så va det roliga slut.
För den här gången alltså!

Nu har vi varit ute på
obligatoriska kvälls-
promenaden och så
käkade vi lite mat innan
det va dax att gå "hem"
och börja med packningen.

Åt helvete med "hempackning".
Fan vad jag hatar´t!

Fast "lite" skönt ska det
bli att komma hem till SINA
grejer och familjen.

Det enda jag egentligen kan
säja att jag saknar när jag
är borta,är mina barn.

Mina små(stora)älsklingar!

See you soon!


Hänger mej kvar så gott det går!


Käkade på ett ställe som heter Bamboo


Solnedgångarna är underbara...


...för att inte säja helt fantastiskt vackra!


Och nu är det dax för kvällskaffet (kl.är 23.32).
Imorr´n har vi nåra timmar som ska sugas ut
och nyttjas maximalt innan det är hemfärd.

Får se när vi hörs här igen!
Kramen från mej!
            ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Saknar dig med<33

2010-07-21 @ 22:41:17
URL: http://matildaglimner.blogg.se/
Postat av: Mami in Greece säjer:

Ses snart!<3<3<3

2010-07-22 @ 07:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0