Men ändå lixom!

Tänk iallafall va "folk" är
präktigt duktiga och sjukt
jobbigt hurtiga.

"Asså jag bah ut & sprang
förut,typ 1½ mil och sen
gjorde jag tretusen situps,
sjuhundra armhävningar
och tog en 30 minutare på
motionscykeln när jag ändå
hade flåset uppe"...

Ett,två-AMEH HALLÅ för fan!

Träning är överskattat och
dessutom en färskvara.

Må så va hänt att jag möjligtvis
skulle kunna sitta upp på en
motionscykel i en kvart.

MAX!

Om jag hade haft nån.

Nu har jag ju inte det,och det
är ju fan så skönt.

Slippa ha dåligt samvete för
att det skrället står och samlar
damm,eller agerar klädhängare
för den delen.

Vafan börjar dom inte med Triathlon
direkt för,hurtbullarna!!!

VA!

Det är ju jävla mesigt att "bara"
jogga,sittuppa & armhäva sej.

Varför inte gasa på rejält.
När dom ändå håller på lixom.

HÅLLER PÅ!
In absurdum alltså!

Skål för fan!(i kaffe)

Jag kör "balkongvarianten".

Men så har jag ju perfect genes oxå!

SOFT!


SÅJA!
Såhär jävla enkelt KAN man göra det för sej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0