Kungliga (lokala) teatern

Jaha,så har man suttit
i det förbannade pissregnet
och glott på teater då!

Vad var det jag sa!

TYP!

Jag borde fan bli meteorolog.

Men jag hade solsken i blick
och tre godingar med mej,så
det gick bra ändå.

"Den lilla varelsen" stannade
dessutom på efterfika,och
drog alldeles nyss.

Det är mycket som ska
avhandlas när vi kommer
ihop oss,och trevligt har vi.

Hon är lixom min stil på
nåt sätt,fast tvärtom.

Ljus.

Och jag är mörk.(are)

Fucking good kombination!

Förresten så kan jag tala
om att jag oxå va tvungen
att dra ner tvätten från
linan för att det började
regna redan innan teatern.

Jag SKA tusan bli
M E T E O R O L O G!

Eller ge fan i att tvätta
överhuvudtaget.
(verkar ju allra smidigast)


Så käckt såååå...man nästan kräks!
(skojja bara,dom är jätteduktiga!)

´
Häggs cykelverkstad & Café,fast caféet är ur bild-till höger!


Dom bah:"Ameh vi sitter kvar här i pausen".(Slökorvar)

"Den lilla varelsen" gick på toa & jag sträckte
på dom fulländade apostlahästarna.
(och så tog vi en cigg oxå,men det sa vi inte,
vi är ju fan vuxna och gör som vi vill!)


Inga åderbråck där inte!


"Den lilla varelsen" fick låna ♥-at en snabbis.
Man SKA dela med sej av sin rikedom(he,he)
och nu kommer hon sova gott i natt.
(eller inte alls eftersom vi pimplat kaffe!)

Fem,sex,sju-jag ska inte sova nu!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0