Jag rymmer hemifrån idag

Jag har viktiga grejer
att uträtta nämlich.

Typ fika mej lite med
nån som vill.

Köpa tops.

Införskaffa en trevlig
liten sommarbricka.

Och troligtvis kolla
på skor.Högst sannolikt!

Och ni behöver inte va
ett endaste jävla dugg
oroliga att jag inte ska
hinna laga mat.

Ha!

För den har jag redan
förberett.

Så smart är jag,men det
kan ju fan inte ha kommit
som nån överraskning så
ni satte kaffet i halsen eller
trillade av stolen.

Och för att inte kaffeabstinensen
ska sätta in lagom när jag rattar
ut från parkeringen här hemma,så
kan jag lugna er med att den saken
oxå är under kontroll.

Jag tar med mej en mugg.

Med handtag förstås!

Såja onsdag,nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0