Jag bara undrar...

...vart fan är solen???

Idag sitter jag minsann
inte i bikini & sarong på
balkongen precis.

Men kaffet smakar svenskare,
det gör det ju.

Och det ska jag väl medge,
att det känns aningen trist
att inte kunna ta ett morrondopp
i Medelhavet och lägga sej på
"egna" klippan i solen.

Men vaddå,det går ju fler flyg.

Jag vägrar dock ställa mej och
sortera tvätt och packa upp
alla grejer nu.

Nej,det har jag fan ingen
lust med nu,det kan jag ta
på måndag eller så.

Idag ska jag bara bli svensk
igen och så blir det fika i em
med min älskade familj,alla
samlade igen.

Och på tal om alla,så blev
vi välkomnade igårkväll
av gullungarna när vi klev
av planet.

Hela välkomstkommittén!

Och då snörpte det till i
mammahjärtat av kärlek.

Bättre hemkomst kunde
vi inte ha fått.


El Grecco in the middle!

Yassas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0