Grrrrr!!!!!!!!

Som om den där jävla
försäkringsmuppen
jobbade kvar på DET
stället då!

Så fan han gjorde.

Undrar hur mycket den
dåren fifflat!!!

Men jag är ju inte den
som är den precis.

Naturligtvis bad jag att
få prata med högsta hönset.

S.k CHEFEN.
Yada,yada,yada!
(typiskt chefsfjanteri)

Han kan oxå va glad att han
inte råkade på mej personligen
såhär i menstider.

Jag ifrågasatte hur fan dom
tillsätter personal på det
där stället.

Som om han visste.

Han hade aldrig hört
talats om "muppen".

Skiter jag lite i det eller!

Jag ska ha tillbaka mina
alla stålar.

Plus en fet jävla skriftlig
URSÄKT.

Sen kan dom ju glömma att
jag nånsin i världshistorien
ens svarar i telefon om dom
ringer nån mer gång.

Over my dead body!

Jävla äggskallar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0