Fotbollskväll

Här sitter jag och sitter.
Framför Tv´n och typ glor
på Tyskland-Spanien.

Det finns fan inte en enda
snygging att vila ögona på.

Det räcker egentligen med
att lyssna.

Och förresten så gillar jag
inte tyskar.

Inte i allmänhet och typ
inte i synnerhet.

Och allt det är fanimej
Hitlers fel.

Tänk att ett helt jävla
folk får lida för att en
kukskalle som Adolf
hade grava psykopatproblem.

Nu vet dom ju inte det iof.
Att jag hatar dom alltså.

Att sen språket är fult
gör ju inte saken bättre
heller för den delen.

Det är ju en jävla tur att
inte kaffet jag köper kommer
från Tyskland.

DET hade varit katastrof!

GEVALIA!

Det kommer ju från Sverige.

Gävle närmare bestämt...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0