Donationsregistret

Det kan bli dyrare än man
tror att resa hem från semestern.

Det är ju fan hur mycket mer
än resväska kan väga då!

Ja alltså JAG hade ju inga
tunga grejer alls.

Hur mycket kan ett par
saronger väga lixom!!

Nä!

Det va naturligtvis alla
presenter jag köpt till
höger och vänster som
ökade på tyngden.

Rejält.

Presenter till nära och kära.

Presenter som nära och kära
förvisso inte förväntat sej eller
ens visste om,men ändock.

Man kan väl säja att jag hade
det på känn redan innan vi
skulle checka in.

Men att det skulle stå en grek
utan rim och reson bakom
disken och som uppenbarligen
varken käkat sin grekiska yoghurt
eller haft AC´n på under natten,det
är väl fan inte mitt fel!

"Yo havv six kilo to match"

Så sa han Tzatzikigubben och
hänvisade till disken bredvid.

Ameh tack så jävla mycket!

48 evrosar i böter för ett
par saronger....
(& 5.8 kg annat)

Hutlöst!

Men vafan  gör man?

Betalar,säjer Efcharisto poli
(tack så JÄTTEMYCKET) och
går därifrån!

Precis.

Sen kommer man fram till
säkerhetskontrollen och där
är det samma visa varenda
jävla gång.

Pip.
Piiip.
Pipipipiiiiip!!!!

Man kan tro att det ligger
en katt i kläm nånstans!

Guld ger utslag kan
jag tala om.

VARJE GÅNG!

Så det är bara att ställa sej
med armarna rakt ut och
sära på benen och låta lilla
säkerhetstanten känna och
klämma i varje skrymsle.

Som jag njöt och log lite
sött när hon killade mej
mellan benen och under
solvarma armar.

Naturligtvis med plasthandskar
på händerna och en myndig min
som ser ut att tänka:
" Äntligen,här kan vi ha nåt smaskigt
på G,hon har nog 100 kilo kokain
alternativt vitlök till tzatzikin
uppstoppad i nån kroppsöppning"...

Dom skulle bara veta hur hårt
jag kan hålla tätt efter alla
knipövningar!

Men,jag hade bara en tampong
på mej,så där va det roliga slut!

Och på tal om böter för övervikt
(av bagage),så kommer jag i
fortsättningen upprätta ett
"donationsregister" där alla nära
och kära och gärna deras respektive
med kusiner kan sätta in en hundring
eller två innan jag reser hädanefter.

På så sätt kan jag köpa minst
3 saronger nästa gång och med
nöje betala eventuella böter!

Varsågoda här har ni till
statskassan lixom.
(och köp lite extra frukostyoghurt)

Ajm så smart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0