Dagens erbjudande

Bäst som jag låg och eftermiddagsguppade
i poolen och njöt av lugnet,så kom killen
från poolbaren fram och ställde sej vid
kanten.(jag kallar honom Dimitri typ)

Och så tar han av sej skorna och säjer:

"If you marry me I´ll jump in the pool".

Eh,okej!
Här har man alltså världens jävla chans
att bli halvgrekiska efter bara ett par
da´r på ön!!

Fränt lixom!

Fast jag vill nog träffa hans morsa först.

Tänk om det är en gammal stofil som sitter
och virkar spetsdukar,dricker Retsina hela
dagarna och vill få mej att odla skäggfjun!!!

Njae,vid närmare eftertanke tror jag nog
att jag hoppar erbjudandet.

Jag väntar hellre på att älsklingen friar.
Han dricker varken Retsina eller virkar.
Och dessutom rakar han sej oxå.

Han har bara lite problem med sina knän.

Jag ska nog fan köpa knäskydd åt honom.

Så det blir nån jävla ordning
för en gångs skull!



Här låg jag när "Dimitri" kom fram vid högra kanten!
(det är för övrigt hans madrass,som jag får låna huuuur mycket jag vill!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0