Apropå my perfect genes...

...så blev jag placerad bredvid
en likasinnad på planet hem
från Kreta.

D.v.s en pratglad liten brutta
med dubbla hissar i huset och
minst 4 uppsättningar bestick
i lådan.

Det har väl aldrig gått så jävla
snabbt att flyga hem,för jag
hann bara sätta ner min perfekta
lilla bakdel i flygstolen så hostade
flygvärdinnan från Cypern ut att
det va dax för landning!

Iallafall,precis när vi hade lyft
och lagt handbagaget tillrätta
så säjer bruttan:
"Gu´,du ser så bekant ut,du
jobbar på gym va!!!!"

Moahaha!

Där fick jag det bekräftat
minsann,att det verkligen
är som jag säjer:perfect genes!

Jag blev så jävla full i skratt
att jag höll på att kissa i brallan.

Det gjorde jag naturligtvis inte.
Jag är ju perfekt på alla områden,
och ni vet ju hur jävla viktigt det
är med kniiipövningar.

Jag tänker fanimej på precis 
ALLA "områden".


Ameh vafan,ni ser ju själva lixom =))
Ha,ha,ha!


UPDATE:Träningsvägran och en jävla
massa kaffe i kombination med perfekta
gener byggde denna vackra kropp!!!

He,he,he!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0