Repriser & nyheter!

Bäst som man kommit
innanför dörren efter
dagens matinköp,så
står "Stora" M & hennes
N i farstun.

Men tjena hej vetja!

På med mera kaffe
och samtidigt plockade
jag fram bakgrejer.

Brödet från igår hade
strykande åtgång,så
det va bara att göra mer.


Idag blir det 3 olika bröd.
Solrosfrön,sesamfrön & slutligen valnötter!


Schyssta brö´n va!


Det blir gryta idag oxå.
Fast med champinjoner & annat gott!


"Stora" M har börjat dricka sån här skit!
Fy fan vad äckligt säjer jag.
Vi får väl se hur länge det varar!


Tydligen flög fan i henne efter "snusk"drycken,
så hon städade lillasyrrans rum.


Sen gav hon sej på MITT skåp oxå!!!
Hur ska detta sluta?


N lånade min andra dator och knappade lite!


Sen utnyttjade jag eftervärmen och brände lite
cernitlera!
Kanske kan det bli nåt till mina ideér...


Kommentarer
Postat av: Leo

Oj sjukt bra naturdiet drinkmix!! Jag förstår... det är sånt man ska dricka för att få energi till disk, städning och tvätt såhär års. Tack för tipset ;)!



Kram

2010-01-11 @ 22:40:24
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:

Och eftersom jag avskyr sån där smörja,har jag ingen energi alls till städning & tvätt.

(disken undantagen) :D

Kram!

2010-01-11 @ 23:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0