Marktjänsten som sagt!

Jag hatar fredagar.

IBLAND!

Iaf när man ska
hålla på med tusen
och en saker.

Det blir ju fan ingen
ordning på allting!

Lite här.
Lite där.

Splittrad är
bara förnamnet.

Det va knappt så jag
visste hur jag skulle
steka köttfärsen förut!!!!!!

Stod som en jävla fågelholk
med ena ögat på stekpannan
och det andra på datorn.

En dator som för tillfället
INTE alls funkar som den borde.

Jag blir skitnödig VARJE gång
jag startar upp den.

Tänker,att nu jävlar är väl
allt borta,gone, åt helvete
med alla bilder,filmer och
Gud vet allt.

Nu har jag "försökt" få
över det mesta på externa
hårddisken.

Men det kan man ju ge sej
fan på,att det är nåt man
har missat såhär i fredags-
stressen!

Då lägger jag mej ner
och dör ett tag!

(kan ju alltid vakna
upp lagom till sommar´n)

Nämen hörrni,nu ska vi
(läs:jag) väl va lite positiva.

Snart är det ju dax för
fredagsmys & allt!

Fredagsmys ja,kom just
på att jag inte har nåt
att knapra på i Tv soffan.

Om inte 2 kg morötter
räknas dit?!!

Puss & Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0