Jag ska nog "ligga"...

...ikväll!

Det va ett tag
sen sist faktiskt.

Och egentligen har jag
inget speciellt att
skylla på.

Ändå drar jag mej
en aning.

Det känns alltid lite
konstigt i början när
man inte gjort det
på ett tag.

Ovant på nåt sätt.

Men efteråt.

ÅH.

Efteråt är det ju så
jävla skönt.

Man känner sej som
en ny människa.

Endorfinerna lixom
strömmar i hela kroppen
och man fylls av ett
lyckorus.

Man blir bara så lycklig
och lätt i hela kroppen.



Jag borde fan "ligga" lite oftare!!!


Kommentarer
Postat av: Leo

Haha! :) Hur länge måste man ligga och varför får man massa endorfiner av det?? Har aldrig riktigt förstått det där med spikmatta...

2010-01-16 @ 00:50:44
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:

Det där med tiden är väl lite olika.Ibland ligger jag 15 min.,ibland 30!

Kan ju bara prata för mej,men jag blir iaf avslappnad när piggarna har "tryckt" på.(det frigörs tydligen endorfiner,typ)Svårt det där va att förklara då.Det är nog lika bra jag bjuder hit dej på ett "provligg" istället!

=DD

2010-01-16 @ 01:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0