Hobbysnillet spekulerar!

Alltså.

Jag tror såhär:

Att om man alltid
försöker göra det
bästa efter egen
förmåga och egna
förutsättningar,så
kommer det tillbaka
till en själv.

Lite såhär:

Jag kan ju inte
hjälpa alla,men jag
kan ju alltid hjälpa
nån med nåt.

Jag kan bjuda på
mej själv,erbjuda
det jag kan avvara
och så vidare.

Nån gång,på nåt sätt
får jag en återbetalning.

Och då menar jag inte
nödvändigtvis i stålar.

KARMA!

Fattar ni???

Lite i stil med:

"Som man bäddar
får man ligga"...

TYP!

Tänk på det vetja!


Kommentarer
Postat av: Leo

Fint! Jag tänker också så jag också, men får bara höra att man inte ska vara för snäll. Men jag tror på att vara snäll!!



Gott nytt år och god fortsättning och allt sånt!! Hoppas nya året visat sig från sin bästa sida. Har inte varit hemma på några dagar, men ska snart börja blogga igen :D. Kram

2010-01-05 @ 20:23:55
URL: http://leossmarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0