Bara en liten lätt hjärnskakning typ....

Satt och tittade på
"En annan del av Köping".

Ameh,hur jävla sköna
är inte dom.

Helt underbara!

Allra helst Tobbe.

Älsklingen skrattar så
snusen nästan ramlar ut,
och jag känner att nu dröjer
det inte många år innan man
måste köpa inkontinensskydd!

Mitt i programmet
säjer älsklingen:

"Asså,jag skulle vilja
åka dit och bo med dom".

Okej!

"Ja,eller om man fick typ
en liten hjärnskakning".

Jaha,och hur tänker
du nu???

"Nä,men alltså lite
minnesförlust.
Och så kan DU vara
skötare där"....

Kul!

Bra där,precis som om
du skulle komma ihåg
vem jag är om du lider
av minnesförlust!

(Nog för att han är lite
"mojjig" ibland,men jag
tror det behövs lite mer
än minnesförlust för att
få bo där.)

Ibland kommer han med
så roliga påhitt.

Fast.

Tobbe är roligare!

Sorry älskling.






Kommentarer
Postat av: J

Håller med, det går inte att va roligare än Tobbe. Han e BÄST!!

2010-01-18 @ 18:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0