Jag begär fan inte mycket!!!!

Ni vet hur mycket presenter och produkter
Bloggare får va!

Det är skor & smycken.
Kryssningar & hårfönar.
Hårvårdskit & kaffemaskiner
och Gud vet allt!

Jag då!
Vad har JAG fått!!!

Inte ens en mascara.
Inte ens ett sketet
demo Ex...

Jag måste spä ut dom
sista med vatten.

Blondinbella däremot,hon hade med
all säkerhet fått hela NK´s mascaralager
om hon så bara knystat inom parentes.

Hon som ändå inte behöver nåt smink
överhuvudtaget.
Hon som är så jävla fresh och naturlig
och bara äter Lindts 86 % choklad &
grötfrukost med Nils pojkvännen och
går på ansiktsbehandlingar och......
SHOPPAR LOSS!!!

Men näerå,jag ska minsann(i smyg naturligtvis)
behöva "låna" mascara ur "Stora" & "Mellans"
necessärer.
Och det lilla blir man fan inte snygg(are) av!!!

Imorr´n är det jag som hänger på låset
när H&M,Kicks och Lindex öppnar.

Då ska jag minsann mascara mej för en
hel vecka och sova med simglasögon......

P.s:
TACK för alla gåvor,speciellt mascaran!!!!!!



He,he!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0