In vino veritas!

Fick ett samtal på fm.

Typ:
"Ska du va hemma,
jag kommer förbi isf".

Och så kom hon,fina
goa A.
Och jag fick hemgjorda
grejer av henne.

Levererat til dörren
nästintill.

Så räckte hon över
två grejer och säjer:
"Det här är en riktig
musöppnare serru".

Jag fattade noll just då.

Fast sen såg jag ju!

Hon menade förstås:
"Den här behöver
ingen korkskruvsöppnare".

Tack söta snälla A.
Ikväll blire fest må
du tro. ;D

I LOOOVE THAT KIND
OF FRIENDS.♥

Joorå,och sen drog jag
iväg för att införskaffa
fredagens sexupplevelse.

Men fan så besviken jag
blev just där och då.

Började nästan lipa
framför kyldisken.

Här har man gått och
och nästan snusklängtat
efter en "dubbelmacka"
att stoppa i munnen,och
så har dom INTE dom
killarna.

Tydligen har nån annan
jävel hunnit före mej.

Bööööl!

Blev tvungen att tänka om!
Fan,fan,fan om inte dom
uppfyller mina behov sen.

Då har man isf fått svart
på vitt att vissa (karl) sorter
INTE är att lita på!!!


Partytime....   Du är en Pärla A!



Kommentarer
Postat av: anette mörsin

säger ju det vi är nog ganska bäst /teamwork en brygger och en öppnar och när du har öppnat så öppnar jeppe hahaha musen allltså.........ha en bra kväll drick inte hela själv för då får jag ingen blogg i morrn

2010-02-19 @ 13:52:17
Postat av: Majso svarar:

Anette:OM vi är!(BÄST alltså!)Det är bara förnamnet vettu =))

Jag säjer bara imorr´n!Imorr´n lär du märka om hela pavan gick åt,he,he!

Kram & ha det supergott du mé!

<3<3<3

2010-02-19 @ 15:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0