I won´t supersize me!

Man ska plåga sej lite
när man "Detoxar".

Så jag sitter och kollar
på matbilder.

Jag blir inte ett dugg
sugen alls.

Känner att min karaktär
är stark som fan.

Låtsas att jag sitter på
Robinsonön och måste
leta palmhjärta för att
få nåt i magen.

Men det enda jag hittar
är vatten och jag blir
så jävla lycklig,för då
vet jag att jag åtminstone
inte kommer dö av uttorkning.

Jag har tillgång till radio
oxå här på min öde ö.

Och hela tiden pratas
det om "Fettisdagen"
och semlor stora som
mitt breda arsle.

Det är ju en jävla tur
att jag fullkomligt avskyr
semlor i alla dess former.

Nu ska jag på vinsttävling.

1:a priset är 2 liter vatten!


No comments!

Fifan vad äckligt!!!!




Kommentarer
Postat av: rasmusm

dålig uppdatering på sistånde, du måste uppdatera lite mera keep it up! ;)

2010-02-16 @ 14:39:47
Postat av: lukes

Dagens fråga: Vad tycker du om gladiatorsandaler? hot och not? :)

2010-02-16 @ 15:05:12
URL: http://lukes.devote.se
Postat av: emma

semlor är SUPERMEGAGOTT :D förstår inte dig och matilda som inte tycker de -.- :P

2010-02-16 @ 17:15:45
URL: http://eemmasveensson.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Emma:

Du kan få min med!

=))

2010-02-16 @ 18:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0