(S)k(r)attretande!

Så kom det.

Samtalet jag bävat för.

"Plötsligt händer det" kan
man säja.

Men ändå inte eftersom det
bara varit en tidsfråga.

Syrran ringde nämligen
och frågade om jag kunde
va kattvakt.

I TVÅ veckor.

Morron & kväll!

Och nu får alla kattälskare
antingen sluta läsa,eller
skita i att bry sej.
Men jag gillar inte katter
nånstans,hursom eller
närsom!

Så äre bara.

Och det verkar som om
det är ömsesidigt.

Fastän jag är snäll och
bryr mej och pratar snällt
och kliar under hakan och
ger dom jättegod mat och
fjäskar och lockar och
verkligen verkligen försöker.

Det sååå inte spelar nån
jävla roll lixom.

Otacksamma stycken!

Jag vet ju hur fan det
gick sist jag va s.k kattvakt.

Typ rent åt helvete.

Rakt in i Niagarafallet klev
jag en morgon i september
eller nåt,skit samma.
I höstas va det iaf.

Dropp,rinn,blött som fan.
Hela vardagsrumstaket
bågnade som en jävla banan
och golvet hade blivit pool!

Klart som fan att ena
katt(skrället)
skulle jävlas med mej.

Lagt sej i handfatet på
på ovanvåningen och
bah typ "råkat" komma
emot kranen.

Fullt ös!
En katt med klös!

JÄTTETACK för den
förstörda veckan....

Ibland blir det som
dom säjer:

"Man ska inte ta sej
vatten över huve´t".

GE MEJ STYRKA!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0