Annorlunda men ändå inte!

Satt och kollade på
"Familjen annorlunda"
förut..............

Men HALLÅ!

Sååååå många ungar.

Bara en sån sak som
att komma ihåg namnen
på alla.

Släpa hem all jävla mat.

Tvätta alla kläder.

Byta alla blöjor.
(när dom är små)

Ha råd!

Och så undrar jag faktiskt
hur fan dom ser ut där nere.

Mammorna alltså!

Idkar dom knipövningar
heeeela dagarna så inte
hela alltet trillar ut.

Holy Moses.

Om JAG hade fått 10
ungar och gått upp i
vikt som jag gjorde
med dom 3 jag har,så
hade jag vägt över
350 kg nu.

Minst!

Och en sak är säker,
HADE jag vägt 350
stadiga så hade jag
definitivt INTE suttit
här och käkat morötter.

Då hade jag nog fan
skitit i om jag blivit
tvungen att bada i vassen!

Jävlar vilken mysmåndag
jag haft då!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0