Varsågod "tomtejävel"....

...nu har du väl fått snö så
det räcker och blir över va!

Tillräckligt så släden har
före till julafton.

Och skulle du mot förmodan
trilla ner från taket när du
promt ska knöla dej hela jävla
vägen genom skorstenarna,
så landar du ju fan så mjukt i
vallarna under.

För egen del har jag varit mer
än nöjd sen första millimetrarna
täckte den gröna gräsmattan.

Men så äger jag varken renar
eller nån jävla släde.

Inte ens påmonterbar plog
till bilen har jag!

Kör lugnt för fan nu när du ska
ut med alla säckar och nissar,
och min skorsten behöver du inte
ens fundera över att försöka knöla
dej ner igenom,den funkar ändå inte.

Ställ alla säckar utanför porten bara
så hämtar jag dom själv!

God jul för fan och skicka hit
lite värme istället!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0