Underställ...

...äger jag då rakt inte.

Det gör man inte om man
hatar vintertid.

Däremot har jag rakat benen
och gjort mej fin i väntan på
sommar´n som kommer...

Om jag inte förfrusit mina
perfekta spiror tills dess.

Faktum är,att jag hellre ser
-20 på termometern än +1
i denna ack så jävliga årstid.

Vaddå motsägelsefull!

MEN.

Det är fan så mycket bättre
att det är rejält kallt än att
ha det förbannade slasket
som bara skitar ner och typ
kryper in under skinnet.

Dessutom är kylan en alldeles
utmärkt anledning till att INTE
gå ut mer än nödvändigt.

Till soptunnan,det är lagom!

En varm kopp kaffe och lite
köksbordsmys med tända ljus
och resekataloger bara för att.

Julen har jag förträngt.
Den finns ändå inte längre.

Och vad tomten anbelangar så
skiter jag i honom oxå.

Puss & Kram hela da´n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0