Troligt att jag ska sova

Troligt lixom att jag nånsin försöker
hoppa i säng före halv två ever igen!

Skulle fan inte tro det va!

Faktum är ändå,att jag igårkväll
gjorde ett tappert försök.

Innan uret ens slagit spöktimmen
drog jag mina perfekta ben i hälsenorna
och fluffade ner mej i sängen.

Näe,jag läser inte böcker.
Jag knäpper på Tv´n och
zappar runt lite här & var.

När klockan visade 00.52 sa jag
till mej själv:
"Var nu lite mogen fastän du bara
är 27,och stäng av dumburken,för
även om du inte behöver nån fjantig
skönhetssömn så kan vi ju för en jävla
gångs skull vila lilla bodyn en aning".

Jorå,men att det INTE funkade.

Efter 18 minuter var jag pigg som
en jävla mört och på benen igen.

Spatserade ut i köket.
Drack lite.(vatten alltså)

Funderade på att ladda bryggar´n
och läsa tidningen,men inte fan hade
blaskan hunnit komma så jag ville inte
vänta till halv tre.

Tillbaka in i sängen igen och på med Tv´n.
(IGEN!)

Kollade ALLA program om hajar,varaner
och konstiga mutationer.

Kollade alla möjliga CSI eller vafan
dom heter med ändelser hit och dit.

Kollade på Comedy central där nåra
töntar drog jätteroliga stand ups.NOT!

Men när klockfan närmade sej
"snart-går-solen-upp-ONSDAG",då
hade jag fått liggsår och kli i hälarna,
så det va bara att strutta upp och dra
en stepp!(i tangotakt)

Så vill jag INTE ha det inatt igen.

Glöm för fan att jag ens borstar
tänderna FÖRE 01.30!!!!

Näe,nu måste jag sticka-en mössa!

Ett,två,tre-den som är vaken är mé!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0