Sött & salt,kaffet smakade finfint!

Rap & gäääsp vad man blir trött
av allt frosseri & sittande.

Lilla mamma,mormor,farmor,svärmor
bjöd ju som sagt tjocka släkten och
alla respektive på kvällsgott.

24 personer va vi.
Och då fattades det ändå ett gäng!

Hej & hå vad jag inte föråt mej.

Jag kan lixom inte sånt.
Men kaffe,DET drack jag med
hjärtans lust,och nu ett par
timmar senare dricker jag ifatt
här hemma.JUICE i stora jävla
klunkar.

Jag fattar inte det här med julmat.

Dränker dom ALLT i salt?
Eller!

Nu ska jag brygga mer kaffe,känner
att magen måste komma i form igen.

Tack älskade mamma för ikväll.
We love you!
          ♥


Vi va nåra stycken,som sagt!
(fotograf:älsklingen)


Släktens yngsta hittade en kompis,men han va ju fan skittrist
och vägrade följa med på en liten rundtur.
Jävla surgubbe!


Stora sis och hennes döttrar.(sonen hade visst förhinder ikväll)


Jag & mina små ♥-an!


V som i Väldigt trevlig kväll!


Tack & hej,nu har jag käkat min julmatsranson för i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0