Som man kokar får man diska!

Vilken jävla bajsotursdag!

Jag har varit som värsta
fumliga 6-åringen och nästan
allt har skitit sej,vad jag än
företagit mej.

Ska nog fan önska mej en
ny kastrull i julklapp.

En tjock jävel med teflonbeläggning.

Inte nog med att ena koket
satt i hela botten på kastrulljäveln,
när jag sen skulle ta bort kolan från
bakplåtpappret och slå in varje
bit i plast,så satt pappershelvetet
fast på hela undersidan.

Fy fan vad jag inte vill göra
kola mer,än mindre tänker
jag se fram emot julen.
(inte än på ett tag iaf!)

Sen när allt hade lagt sej en
liten anings smula och disken
va avklarad blev jag faktiskt
lite ledsen i ögat.

Men det är en helt annan historia
som jag inte har nån somhelst lust
att gå in på,PUNKT!

Och på tal om kola(igen),så kan
jag ge mej fan på att "Holywoodfruarna"
INTE står och kokar sin egen,eller
klipper bort inbakat smörgåspapper.

Nu har jag fan inte tid med mer
julförberedelser,jag måste nog
leta reda på nån snuskigt rik &
välbärgad singel-Hollywood-hunk!


Snickers,kola & Dumlekakor!






Kommentarer
Postat av: Johanna

muums : )

2010-12-07 @ 07:05:41
URL: http://jlunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0