Som man äter får man skörda...

...dvs frukten i form av
oförstörd kroppsform!

Så jävla trist för dom som
inte gjort annat än bara
VRÄÄÄKT i sej en massa
onyttigheter flera da´r i rad!

Nu ska det bantas och gymmas
satan efter nyår,och en del vill
inte ens käka trerätters på freda´!

Jag har inga somhelst problem
med vare sej kroppsformen eller
frosseriet till nyår.

Faktum är att jag hellre käkar
en massa god VANLIG mat på
nyårsafton än en jävla massa
julmat in absurdum.

Förvisso kommer jag knappast
vräka i mej mat på fredag heller,
även om jag skulle kunna.

Jag ska lägga allt krut på VIJNET!

Skojja bah,jag menar efterrätten!

För DET är det godaste av allt,och
när jag tänker efter så är inte det
nån fara heller.

För riktigt fett är bra!

Spring och köp gymkort för fan,
ni som måste! =))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0