Såja!

Äntligen en normal jävla dag.

Bortsett från att jag strax ska
inmundiga en simpel knäckemacka
med en superslimmat tunn skinkskiva.

Åh vad jag ska njuta idag.

Njuta och må så inihelvete gott.

Prisa Gud för att julhelgen finally
är över och förbi.

Nu ska vi bara ta oss igenom nyår
och den fördömt astråkiga tretton-
dagshelgen innan man kan blicka
framåt på alldeles riktigt.

Just nyår ger mej inte så jävla
mycket kryp i systemet.

Det är en väldans angenäm dag.

En dag som ska firas ända tills dom
skottat igen efter mej och sjungit
en väl vald trudelutt som JAG bestämt.

Nyår är mitt och älsklingens.

Det är då vi alltid sitter och glor
varann djupt i ögona,och jag så
påpassligt informerar honom om
vilken satans tur han hade som
stötte på mej en dag i november
för (ganska) länge sen,och hur jävla
glad och lycklig han kan skatta sej
att jag tackade ja till förlovningen
en dag i december för lika(ganska)
länge sen.

Och så har jag precis för mej att
man ska få en jättefin present på
just förlovningsda´n.

Skit samma om det är jämna
eller ojämna jubileum.

Visst är det väl så!!??


Kommentarer
Postat av: micha

Glöm inte min födelsedag innan bara ;)

2010-12-27 @ 09:17:48
Postat av: Mami svarar:

Micha:Klart vi INTE glömmer!

Cupcakes i nya formarna vill vi verkligen inte missa ;DD

<3

2010-12-27 @ 10:32:32
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/
Postat av: J

Vad spännande, för det väl min tur att få nått i år va? :)

2010-12-27 @ 15:59:31
Postat av: Majso svarar:

J: harkel,harkel...det är ALLTID tjejerna som ska få! =))

(du har fått andra år,he,he!!) <3<3<3

Och förresten så får ju du VARJE dag-MEJ ;)

2010-12-27 @ 17:44:30
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0