(nästan) Hjärtinfarkt på Media Markt

Förlåt mej själv.

Det va inte alls meningen
att åka till M.M!

Har inte folk annat för sej
än att stå i kilometerlånga
köer för 20% rabatt en
söndag???

VA!

Och va är man,(inte jag) för
jävla nötskalle,som typ da´n
innan julafton köper en 52" Tv
för att lämna tillbaka den ett
par da´r senare pga R E A N!!!!

Herre min Gud,de tre vise männen
och Jungfru Maria med moderkaka
och Josef som inte ens va farsan!

Att folk inte lär sej att det VARJE
jävla år är mellandagsrea och en
förbannat massa andra jippon!

Jag vill dock poängtera att det INTE
va jag som skulle/ville/va tvungen
att prompt kolla på en grej på ovan-
nämnda butik.

Jag fick klimakteriesvettningar 30
år i förtid och kände hur det kröp
under skinnet redan vid ingången.

Naturligtjävlavis köpte jag inte ens
en skitbillig asdålig hörfön eller nåt
annat skit som jag absolut inte kan
va utan eller behöver.

Nähäerå.

Men gratis frukost i form av korv
med bröd och en kaffe,DET snek
jag till mej utanför.

Gratis kan va gott ibland!
Och kaffe lugnar nerverna.


Vilket roligt annandagsnöje va!!!


Good baj sa jag och gick fort som fan!


Frukost!
(Observera att det frukost klockan 17.01 ca!!!)


Kommentarer
Postat av: Leo

OMG! Vi var på väg till Media Markt igår. Nu känner jag plötsligt att jag är sjukt nöjd med att vi satt hemma och åt lutfisk i stället. :) Vad är det med folk och mellandagsrean egentligen? Kan man inte vara nöjd med sina julklappar bara?! Tycker synd om dig som var tvungen att utsätta dig för nåt sånt... Klimakteriesvettninar när man bara är 27, hur kul är det liksom? ;)



Unnar dig en lugn och stillsam dag idag. Puss&kram

2010-12-27 @ 08:34:56
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Ja,du kan vara sjukt nöjd som INTE besökte M.M igår!!Man blir iof inte förvånad över hur folk beter sej längre,men ändå!

Och precis,hur kul va det som 27-åring på en skala lixom =)) Inte alls,ha,ha!



Idag blir det helt klart en återhämtningsdag med lugn & ro!

Puss & kram på dej!

2010-12-27 @ 10:36:05
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0