Musen Majso

Som vanligt har jag typ inte
ett jävla skit att ta på mej
till nyår,och det känns ju
inte så förbannat muntert.

Skulle iof ha kunnat svassa
omkring naken,eftersom jag
inte ökat ett enda litet hekto
i vikt i jul.

Om det inte vore för den
sabla kylan härinne.

Man får helt enkelt va lite
påhittig och nyskapande,så
jag rev fram nåt svart,nåt
gammalt och syndigt ur den
lilla(läs:stora)högen i ena
skåpet och började knåpa lite.

Känner mej aningen som mössen
i Askungen där jag sitter med nål
och tråd och saxar.

Trallalllalllallalalaaaaa!

Det kan bli bra.

Men det kan oxå bli rent
åt helvete,och blir det det
senare så lär jag INTE lägga
ut nåra bilder här iallafall!


Såja,nu ska kedjan blingas lite oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0