Mera små lilljular åt Majso i väntan på det bästa

Det är jävla trevligt med små
sammankomster såhär i kalla
mörka december.

Det lättar upp på nåt vis.

Inte för att jag är nån hejare
på det här med jul & pyntning
och sånt trams,men jag gillar
att sammankomsta och umgås.

DET är min grej.

Då blir jag lite uppåt såhär i
depressionstider och det ingjuter
en smula hopp i min arma men
ack så förbannat perfekta kropp.

Om man inte känner nåra överväldiga
julfeelings och struttar runt med mysko
julsånger omkring sej i flera veckor,så
tycker jag nog att det är fullgott att man
iallafall kan luta sej tillbaka och veta att
man är just perfekt.

Hur många är det både före och efter
jul lixom!!!

Näevars,jag fortsätter nog mitt
antijulande framöver oxå.

Bortsett från mingelmöten och
såna uppiggande dejter!

Det finns viktigare grejer
fokusera på.

Som att det "bara" är dryga halvåret
kvar till midsommar t.ex!

DET kallar jag högtid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0