Klämma lite på fransyskan

Ja inte på den köttiga
ätbara sorten alltså.

Jag ska klämma & känna
lite på min vän svensk-
fransyskan imorron.

Måste ju kolla så hon ätit
ordentligt med svedisch
julmat nu när hon är på
finbesök i Peking!

Sen blir det som vanligt en
massa prat och kaffe och
very trevligt.

Man måste ha trevliga saker
att se fram emot i dessa
mörka tider,så det inte blir
så tradigt mellan helgerna.

Vi får väl se,det kanske dyker
upp nån(nåra)fler på onsdagsdaten.

En eller hundra till spelar inte
så stor roll,jag ska nog kunna
göra min röst hörd.

Dom kanske ska få hörselskydd
i försenad julklapp.

Eller en kaka.
Som jag äter upp,då får
dom åtminstone får en syl
i vädret en liten stund.
(i bästa fall)

Ätbar fransyska!


Klämmig fransyska!


Kommentarer
Postat av: Mimi

Klämmig? Jaha, tack! Du behöver INTE ta med något all för en gångs skull. Finns nybakta bullar och en massa kaffe.

Bara dig själv, det är mer än nog!!

2010-12-28 @ 10:30:58
Postat av: Majso svarar:

Mimi: Klämmig som i rar,go,underbar and you name it alltså ;D

OM jag vill ta med nåt då???

Det kan du ju inte råda över iaf =))

Ses snart(yes!)

<3<3<3 kram!

2010-12-28 @ 11:14:47
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0