Julklappsstopp!

Nu har jag sagt det såå
många gånger,men ändå
inte stått vid mitt ord!

Det får bli slut och stopp
och bannlysning på det
här med julklappar och
hysteri och inköp och alla
jävla bryderier inför jul-
fr.o.m nästa år.

Byta pengar lixom,vafan
äre för vits!

Dom som vill fortsätta kan
gärna få skicka kosing till
mej,det gör inget,gärna mitt
i sommar´n när jag vill hitta
på nåt skojsigt.

Själv kanske jag går ut i skogen
framåt hösten och plockar löv,
kottar och annat krafs som jag
kan göra nåt lurigt arrangemang av.

Jag blir så trött på det här.

Samma dåliga visa varje år!

Sen skiter jag i vad andra tycker
och hur andra gör,jag ska iaf inte
fortsätta med byterier hit & dit.
(säjer jag nu alltså)

Imorr´n äre Lucia,glöm inte
ställa klockan och värma på
lussebullarna,ta fram glittret,
kronan,ljusen och dumstruten!

"Lusse lelle,lusse lelle"!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0