Jippi jag kan...

...inte käka godis längre.

Iallafall inte mer än nåra
futtiga små bitar,sen mår
jag illa som en försöks-
råtta full med sprit!

Det är så jävla bra!

Fatta själva,det kommer
aldrig mer bli problem eller
kosta många spänn när jag
blir godissugen.

En kola,en pytteliten chokladbit
och kanske en cocosprick,sen
är jag redo att krama Gustavsberg.

Eller Ifö,beroende på var jag
befinner mej för tillfället.

Faktum är att jag t.om skulle
kunna sluta äta godis
överhuvudtaget,och bara
koncentrera mej på små,små
delikata efterrätter.

Eller bara morötter rentav!

Fi fan va bra!


Kommentarer
Postat av: tilda

jag äter morötter och dipp nu :)

2010-12-28 @ 22:12:19
Postat av: Mami svarar:

tilda:Mumsigt värre,nu blev jag oxå sugen på det =))

2010-12-28 @ 22:20:53
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0