Fröknarna Jansson om jag får be

Man ska inte forcera fram
en massa grejer och måsten.

Om man istället tänker,att
det där och det där,det gör
jag imorr´n eller i övermorr´n,
då har man inga krav på sej
själv att stressa runt.

Och just därför,när man vet
att man bestämt sej för att
göra det en annan dag,så gör
man det med glädje,INNAN
man bestämt att man SKA.

Så nu sitter jag här i godan
ro och med ett jävligt belåtet
smajl över hela fejset.

Halleluja!

Imorr´n kan jag koncentrera
mej helt och fullt på la familia
OCH godiset.

Maten kommer som en
fet bonus,med betoning
på fet eftersom det BARA
är äkta grädde i ALLT!
(allt annat är fusk)

Tillåt mej presentera:


Fröken "Skinka" & fröken "Ansjovis"


Kommentarer
Postat av: J

Jag trycker på "gillaknappen".

2010-12-22 @ 23:23:40
Postat av: Mami =)

J:Då trycker jag tillbaka och gillar oxå-dej alltså <3<3<3

2010-12-22 @ 23:25:56
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0