Det va den sovmorgonen

Kul,verkligen skitkul att
stänga sina blå klockan
fyra på morronkvisten,
ligga i halvdvala och sen
efter tretusen snurr i bingen
äntligen få till en minisömn och
vakna abrupt i värsta äckliga
mardrömmen.

Inte kunna somna om,näerå,
upp och hoppa,på med kaffet
och googla ord som man drömt om.

Tack och jävla tur att det ordet
inte ens fanns.

Vem fan drömmer om gynekologer
och märkliga sjukdomstillstånd
på en nyårsafton lixom!!!!

Jag tydligen.

Helvete vad jag inte mådde bra
innan Gevalia´t rann ner i strupen.

Nu har jag lugnat ner mej en smula
och måste fundera lite över kvällens
dukning och bordsplaceringen.

Inte för att vi blir fler än två,drygt-
men ändå,sånt där kan bli väldigt
fel om man inte tänker efter!

Vaken,vaken-jag ÄR vaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0