Barnkalas

Såja,då har man varit
på barnkalas.

Födelsedagsbarnet hade
fullt sjå att serva gästerna
och jag hade fullt i magsäcken
redan innan andra tuggan va
halvvägs nere i halsen.

Halleluja och fy fan va skönt
att man inte såg likadan ut
idag som för 22 år sen.

Jeezus,då hade jag gömt mej
bakom en container isf,nu skulle
det räcka med en liten naken,rädd
och exposed asp!


22 bast,det är inte illa!


Mums!


Paketöppning!


Nåra satt i vardagsrummet...


...nåra i köket,och resten va utspridda här och var!


Mamman aka målarkludden hade ju skapat lite!


Måste nog fundera på vart fan jag ska ha min vernissage,ha,ha!!


Tre systrar!
Sen kan man ju fan undra,om mamma hade nån
"mellanperiod"....
...jag är ju så jävla lik stora resp.lillasis!
Visst då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0