Alfred hade varit nöjd

Det vankas Nobelfest.
I skolan ska väl tilläggas.

"Lilleman" och resten av
9:orna ska balunsa ikväll.

Dom har fixat eget käk och
förberett inför den stora
galakvällen.

Antar att vissa av tjejerna
sytt sina klänningar själva
på slöjden oxå.

Prick 16.30 ca stod han i dörr´n.
Liten,rädd och exposed inför det
som komma skall.(lite iaf)
Hungrig,som vanligt.
Och som den underbara mamma
jag är slängde jag ihop lite käk
innan det va dax för herrn att
duscha och spraya och fixa till sej.

Sen satte jag på strykjärnet och
gav skjortan lite fason.

Fan vad Alfred hade varit stolt
om han sett "Lilleman" nu.

Mammahjärtat är fyllt
till bredden,good feelings folk!



Mat i magen är A&O!
Ringen sitter på fingret!


Struken och klar!


Åh vilka stiliga Nobelfirare,"Lilleman" har t.om svarta skor!


Kram & ha en toppenkväll!


Kommentarer
Postat av: tilda

Vad fin han var n'r han klätt upp sig lite :)

2010-12-15 @ 21:44:54
Postat av: Mami svarar:

Ahhh,visst var han.Riktigt stilig,hade faktiskt kunnat tänka mej en svängom med lille herrn =))

2010-12-15 @ 22:28:16
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/
Postat av: micha

Vilken snygg bror man här då;) han kan ju vara sådär finklädd på jul ;)

2010-12-16 @ 09:06:58
Postat av: Mami svarar:

Mm,han KAN ju!

Fast jag misstänker att han INTE vill va klädd så i jul =))

2010-12-16 @ 09:08:50
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0