Var dej själv det finns...

...redan så många andra
jävligt sorgliga typer.

Själv tänkte jag ta fram
lite aceton och ta bort
gammalt nagellack från
tånaglarna.

Det är inte sorgligt,det
är snarare förbannat
friskt och kan bli hur
jävla fränt som helst.

Gammalt avskavt lack
är ju skitfult.

Och patetiskt!

Vidare tror jag faktiskt att
jag besitter en smula synskhet,
för inatt vaknade jag av att
att det va måndag och jag stod
i köket och bakade,och precisens
nyss när jag öppnade skåpet
trillade lilla receptboken ut mitt
framför snoken på mej.

Vafan säjer ni nu´rå!

R.E.S.P.E.C.T!

Är inte det ett tecken så
vet fan inte jag,för sidan
som slogs upp va den med
min favvokaka!

He,he!

Och allt detta UTAN
Sibyllekula!

Äre nåt ni behöver
få reda på????

Fråga Majso!


Ert "Medium" på nätet!
(Kan oxå spå i kaffesump)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0