Som en vanlig söndag helt enkelt!

Bäst som jag sagt hej då till
"modiga barnen" och hade
tagit lasagnen ur ugnen,så
ringde "Mellan" och sa att hon
och hennes M skulle komma.
("Lilleman" hade varit här
innan & käkat pizza-till FRUKOST!)

Ameh vafan tänkte jag,nåt gott
till em fikat måste ju fixas till.

Så jag slängde ihop värsta enkla
kladdkakan(som förstås piffades till)
och tog fram assietter samtidigt
som jag diskade,gick på toa och
vispade grädde.

TYP!

Effektivitet är ju lixom mitt
mellannamn allt som oftast!

Så kom dom.
Och "Mellans" lillasyster va med.

Hungriga va dom,alla tre.
Så innan fikat fick dom varsin
tallrik med nygjord kycklinglasagne.


Bara glada miner på Majso´s restaurang!
Givetjävlavis!


2:a sittningen,nu på Majso´s Café!


Observera att INGEN av dom uppvisade
minsta tecken på instabilitet då dom åkte,
och att DOM OXÅ kom hit av egen FRI VILJA!

Thank you lord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0