Sluta ringa för helvete

Jävla telefonterror.
Man blir ju fanimej totalt
jävla rabiat galen.

Försäkringar hit.
Erbjudanden dit.
Prenumerationer och
nya piller med Gojjikaraktär
som stoppar förkalkning av
leder och så lite uppiggande
luktsalt att lägga under
kudden nu när hösten anländer.

Typ sånt och inget!

Ameh vafan,OM jag nu
vill ha nåt så kan jag
väl för helvete lyfta
luren och ringa SJÄLV!

Jag brukar förvisso INTE
svara när jag ser att det
är såna nummer,men när
dom jävla idioterna ringer
typ efter 22 på kvällarna
(vardag som helg),då jävlar
blir jag förbannad!
(+ vanlig tid för den delen)

Sist dom ringde så sent,Anders
tror jag han hette,så frågade
jag:
-"Är det okej att jag ringer
hem till dej vid 22.30 tiden
imorr´n kväll?"

Njae svarade han!

-"Just det,ring då för fan
inte mej ever igen,och så
slängde jag på luren".

Så jävla pissed man blir!

Eller som den gången det
ringde ett stort miffo och
frågade om jag ville skänka
pengar(200 kr/mån) till
Trafikskadades riksförbund.

Vill och vill sa jag,men just
nu har jag inte möjlighet att
göra det.

-"Har du barn,frågade miffot"?

"Ja,hurså sa jag snopet"!

"Ok,men då får vi verkligen
hoppas att det inte händer
dom nåt då"...

"Vafan,sitter du i telefon och
typ hotar mej för att jag inte
skänker 200 spänn i månaden
och får 5 gratis vykort,va,gör
du det eller"?

-"Nej,jag säjer bara att vi får
ju hoppas att det inte händer
dina barn nåt".....

"Ja,jag hörde det,och du,ring
för fan aldrig hit mer din idiot,
och skaffa för fan inga egna
barn".

Jävla dårskap!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0