Parce que je le vaux bien...

(För det är jag värd)
...till kaffet!

Fan,det va skitkul att baka
dom dära sockriga grejerna.

Fast jag gillar inte socker på
bakverk egentligen.

Pärlsocker går fetbort t.ex,
har jag aldrig hemma!

Men det här va så lite och
försvann lixom in i kakorna
så det märks inte.

Förvisso behöver jag inte
alls nåt extra socker hur
som helst,jag är ju redan
så jävla söt att det räcker
och blir över!

Nu är det ju lixom halva
grejen när man bakar
Pariservåfflor att dom SKA
kavlas i socker på bägge
sidor och då GÖR man det,
annars fuskar man.

Och så smörkräm emellan-
jag ryser av smaklökskåthet.

Åhhh!

Om en halvtimme äre kvällsfika.

Gissa vad jag ska käka då???

Observera,före sex!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0