Paraskavedekatriafobi...lider inte jag av!!!

Faktiskt så vet inte jag vart
den här veckan tagit vägen.

Men jag ser ju lixom i almanackan
att det står fredag.

FREDAG DEN 13:E!

Ohhhhh,spoooky!

Som jag redan skrivit förut,
så kan ju mesfjantar sitta
inne hela da´n om dom är
lite skrajsna och vilsna i pallet.

Jag har redan utfört seans på
toan och hällt ut hela veckans
kaffesump!
(& spottat satan)

Fy fan vad det luktar gott
här nu minsann!

Och för er som inte visste det,
så kan jag informera om,att
om den 1:e i månaden infaller
på en söndag,så finns det oxå
en fredag den 13:e den månaden!

Så nu kan ni planera era innesittar-
fredagar i fortsättning.

Låååångt framöver!

Tvi,tvi,tvi!


PARASKAVEDEKATRIAFOBI



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0