Paket!

Jag fick ett litet rött
paket med vita snören
av älsklingen idag.

Eller alltså,det va
faktiskt inte rött.

Det va vitt.

Och utan snören.

Ameh vafan spela roll.
Man ska ju lixom bara
riva upp direkt iaf.

Och så slipper man en
massa skräp att kasta.
(i en hög nånstans)

"Åh,jag skulle vilja köpa
hela världen till dej bara
för att jag älskar dej över
allt annat på jorden"
sa han inte.

Fast han menade ju det
såklart när han sa:

"Grattis på namnsdagen
min egen lilla Kajsa".

Och så fick jag den
här mojängen!


En hopfällbar massagespindel är det ju inte,men väl ett 
litet kamerastativ.Skitsmart!

Hade tänkt visa hur fint kameran sitter på stativet,men
fastän jag är snabb som en jävla vessla i skördetider så
fick jag dock inse min begränsning där!


TACK ♥-at!
(nu kan vi köra med (själv)utlösning hela tiden!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0