Nattens drottning!

Som om jag som vanligt
inte är trött då.

Nej!INTE alls.

Ska man behöva beställa
sömntabletter på äldre
da´r nu oxå.(läs:27 år)

VA?
Näe,det är fusk!

Smöret är slut,så jag kan
inte baka.
Eller alltså jag har ju margarin
men sånt är fan oxå fusk,och
man fuskar INTE med bak!

Dammsuga vill jag heller inte
göra för det är dödens trist och
dessutom vill jag inte väcka
min nästintill stendöva granne-
det vore ju skittaskigt!

Peta öronvax kunde jag ha gjort
om jag haft tops,men även det
verkar överkurs eftersom jag
inte har nåt vax i örona!

Åka runt och bööörna lite som
snorungarna gör i stort sett
varje fucking natt.

Det kunde ju va lite fränt vetja!

Fast jag har ingen lust att ligga
under bilen och mecka med
ljuddämpare,för jag har redan
legat klart idag.(läs:igår)

Återstår att brygga sej lite mer
kaffe,äta av alla sorters kakor
och vänta på tidningen som
kommer snart.

Sova kan jag ju fan göra
sen,eller en annan dag!

HEJ TORSDAG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0