När man dagdrömmer(i kaffepausarna)

Det börjar visst regna igen!

Inte för att det gör mej nåt
just idag eftersom jag har
fullt upp med mitt skapande
och lite filosoferande.

Jag tänker ganska bra när
det är sånt här väder.

Väder till eftertanke.

Eller "dagdrömmeri" i om
man ska va jävligt petig.

Jag tänker att jag skulle
vilja ta med mej min lilla
familj till nån bungalow
långt bort i nåt palmland.

Och där skulle vi bara dansa
hulahula och dricka paraply-
drinkar hela dagarna.
(alkoholfria förstås!)

Hade ju inte suttit helt fel lixom.

Fast mest av allt vill jag paddla
kanot i Amazonas och hälsa på
ett gäng kannibaler.

Utklädd till gorilla!

"Majso phone home"


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag lovar mamma, när jag har pengar så ska jag ta med dig till en bungalow. Så ska vi dricka paraplydrinkar! det lovar jag :D <333

2010-08-03 @ 15:48:04
URL: http://matildaglimner.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det är du värd! Älskar dig. ses imorgon <3

2010-08-03 @ 15:48:24
URL: http://matildaglimner.blogg.se/
Postat av: Mami svarar:

Tilda:Tack <3

Härligt,sol,sol,sol ska vi ha och massor med god mat & dricka ;D

See you soon!LOVE YOU <3<3<3

2010-08-03 @ 16:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0