När man är sådär lagom energisk

Kom på att jag redan gjort
7 sorters kakor.

Fast då va det för sent att
strunta i att göra fler,jag
hade ju redan plockat fram
mer grejer och va taggad
som fan.

Och när jag ändå va igång
och hade ugnen på,satte jag
fart och skar och hyvlade
lite granna.

Kände att det är ju fan så
mycket bättre att hyvla till
ett par morötter än nån som
ändå inte fattar piken!

Jag är så jävla energisk att
det brinner i fingrarna ibland.

Så nu är salladen och creme fraiche-
röran klar oxå.
Återstår bara att steka på nåra
goda köttbitar framöver.

Dock inte fläskkotlett som det
tjatas om på Ica reklamen,jag
har fått nog av dom redan innan
dom är köpta typ!


Glutenfria kakor med smörkräm,chokladstrass,krispiga mandelkakor
med ljuvlig fyllning och sist men inte minst en morotskaka!

Nu kan gästerna få äta tills dom kräks på söndag,själv ska jag nog
avstå från onyttigheterna!
Inte för att det skulle göra nån skillnad på vågen med tanke på mina gener,
snarare för att jag inte vill hamna i sockerkoma!


Potatis,squash,lök och hyvlade morötter smaksatt med flingsalt och olivolja!
(persilja icke att förglömma)


Till det en god sallad och en röra gjord på creme fraiche,persilja,majonnäs
och riven ost!


Nu ska jag nog fan ta fredag!


Kommentarer
Postat av: micha

f*n vilken energisk morsa man har ;)

tänkte då på att vi ksulle ju kunna börja rensa i skåpen då oxå;) hihi...

hoppas det finns nått kvar till oss när vi kommer lite senare på söndag då;) <3<3

2010-08-27 @ 17:54:38
Postat av: Mami svarar:

Micha:Ha,ha,ha,ha-jättegarv att det inte ska öppnas ett endaste skåp på söndag serru ;D.Förutom kylen så jag får ut mjölk till kaffet!

Jorå,nån liten kaksmula eller två finns nog kvar.Puss<3<3<3

2010-08-27 @ 19:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0