När man är flitig på kvällskvisten(oxå!)

Kom ju fan på att vi har
en som fyller 5 år imorr´n.

Panik i bakfabriken.

Så jag slängde ihop en rulltårta
(s.k drömtårta)framåt 22 tiden.

Och fastän jag vet att jag
suger på just rulltårta så
tänkte jag,att idag kan jag
väl för fan få lyckas.

Jomenvisst att jag gjorde.
Så jävla inte.

Platt blev helvetet,på både
längden och tvären och
höjden av besvikelse kom
som ångvält och gjorde
att jag aldrig mer ska baka
en såndär skitgrej ever igen!

Punkt!

Men den va förbannat god
Jo,för jag va ju tvungen att
provsmaka ändbiten till sena
kvällsfikat förstås.

Nej,jag vet att man inte ska
vräka i sej efter 6,men lugn
bara,jag hade inte haft det.
(sex alltså)

Återstår bara att se om det
misslyckade bakverket duger
åt jubilaren imorr´n.

Och gör det inte det så ska jag
gladeligen vräka i mej allt själv.

Före sex!

 
"In-my-dreams-tårta"...

Kommentarer
Postat av: micha

pussa, krama och gratta min älskling från mej!!!

ringer ikväll :) <3<3<3

2010-08-18 @ 08:35:35
Postat av: Mami svarar:

Micha:Ska bli serru ;D

<3

2010-08-18 @ 09:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0