Liten blir stor...

...eller iallafall äldre!

För sisådär 15 somrar sen
gick(läs:vaggade)jag omkring
som en jävla anka med förvärkar
from hell.

Nu har jag ju aldrig varit den
gnälliga typen,så jag tog det
förstås med ro och va lugn
som en jävla filbunke.

Man hade väl varit med förr
so to speak.

Den 19:e augusti 1995 hade
jag således gått hela 2 dagar
över tiden med "Lilleman".

Men med tanke på att jag va
BIG som en fullvuxen elefant
och med tanke på att dom är
typ dräktiga i 22 månader
ungefär,så va jag inställd på
att det kunde dröja.
(jävla mycket djur i omlopp!)

Det gjorde det tack och lov
inte alls,för den 21:e blev
jag av med svällbuken och
i runda slängar ytterligare
ett par hundra kilo.
(nästan!)

15 år sen.
15 år sen jag va medlem i
en elefanthjord sist.

För man ska ju aldrig säja
aldrig,det kanske inte va
sista gången ändå!

Men om,jag säjer OM ungarna
ska få ett syskon till,då kommer
jag nog fan skaffa en redan
rumsren och gångbar liten krabat.

10 år,minst ska h*n nog va.

Då sover dom åtminstone
till midda´n!



Säj:Mama!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0