Inget nytt under himlen

Jag typ bara är.
Som vanligt alltså!

Tog en sväng till "Stora"
och fick fika på hennes
kokheta balle.

Det va fan som solen
värmde i em.

Så jävla skönt att jag
trodde det va juli igen.

Sen for jag hem och hittade
en påse M&M från resan.

Måndagsglädje i ett nötskal!
(visst är jag väl fyndig)

Har inte bestämt mej för om
jag ska se på "Fångarna på fortet"
eller ej.

Känns lite för mycket 90-tal lixom!

Men "Time Out" SKA jag se.

Och sen ska jag ta en egen.
Känner att det behövs.
Faktiskt.


Kaffe med nyttigheter!

Kommentarer
Postat av: U

Mysigt!!

2010-08-26 @ 12:58:13
Postat av: Majso svarar:

U:Ja,det va det verkligen.Solen gassade och hettade så som den kan när den visar sej från sin ljusa sida ;D

(p.s:tryck upp mej på fejjankonv.-typ NU!)

2010-08-26 @ 13:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0